Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.
Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.
Målgrupp och förkunskaper
Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.
För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.
Detaljerad information
Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:
- Case management
- Entitlements and Service Level Agreements
- Knowledge Management
- Multi-session experiences
- Routing
- Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
- Customer Voice
- Service scheduling
- Analytics and Insights
- Connected Customer Service
- Power Platform for Customer Service
Relaterat innehåll

Är du osäker på vad alla Microsofts AI-verktyg egentligen gör – och vilket som passar dig? Du är inte ensam.

Nu smalnar vägen av för den som vill fortsätta med Exchange Server och inte gå över till molnbaserad messaging. I juli lanserades Exchange Server med prenumerationslicens, och innan årets slut är detta den enda supportade On Premise-versionen.

Möten tar tid – och för många chefer utgör de en stor del av vardagen. När upp till 70 % av arbetstiden går till möten blir effektivitet avgörande – för både resultat och arbetsmiljö. I en tid av digitala och hybrida möten ökar kraven på att de faktiskt leder någonstans. Här får du fem konkreta tips för att göra dina möten mer engagerande och produktiva.