Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Den här kursen ger dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera och hantera Dynamics 365 Customer Service-applikationen.

Kurskod
MMB-230
Pris
35450 kr (exklusive moms)
Längd
4 dagar
Ort och startdatum
1 dec
Live Online
9 feb
Live Online
16 mar
Live Online
5 maj
Live Online
8 jun
Live Online
3 aug
Live Online
2 nov
Live Online

Kursen täcker kärnfunktionerna för kundservice, såsom ärenden, kunskapshantering, SLA:er, rättigheter, omnichannel och mer. Dessutom inkluderar kursen avsnitt om att använda IoT med Connected Customer Service samt schemaläggning av serviceaktiviteter.

Målgrupp och förkunskaper

Den här kursen vänder sig till dig som vill lära dig att använda Dynamics 365 Customer Service på bästa sätt.

För att delta rekommenderar vi att du har tidigare vana av att arbeta med en applikation för kundservice eller call center.

Detaljerad information

Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:

  • Case management
  • Entitlements and Service Level Agreements
  • Knowledge Management
  • Multi-session experiences
  • Routing
  • Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
  • Customer Voice
  • Service scheduling
  • Analytics and Insights
  • Connected Customer Service
  • Power Platform for Customer Service
Kurskod
MMB-230
Pris
35450 kr (exklusive moms)
Längd
4 dagar
Ort och startdatum
1 dec
Live Online
9 feb
Live Online
16 mar
Live Online
5 maj
Live Online
8 jun
Live Online
3 aug
Live Online
2 nov
Live Online

Fler kurser inom

Relaterat innehåll

  • Produktivitet och samarbete
  • Artikel
Från Copilot till egna AI-agenter – så använder du Microsofts AI utan att koda
Är du osäker på vad alla Microsofts AI-verktyg egentligen gör – och vilket som passar dig? Du är inte ensam.
  • Avancerad IT
  • Artikel
  • Nyhet
Exchange Server SE - Uppgradera eller tappa support
Nu smalnar vägen av för den som vill fortsätta med Exchange Server och inte gå över till molnbaserad messaging. I juli lanserades Exchange Server med prenumerationslicens, och innan årets slut är detta den enda supportade On Premise-versionen.
  • Produktivitet och samarbete
Så håller du effektiva möten – 5 kraftfulla tips för digitala, fysiska och hybrida möten
Möten tar tid – och för många chefer utgör de en stor del av vardagen. När upp till 70 % av arbetstiden går till möten blir effektivitet avgörande – för både resultat och arbetsmiljö. I en tid av digitala och hybrida möten ökar kraven på att de faktiskt leder någonstans. Här får du fem konkreta tips för att göra dina möten mer engagerande och produktiva.

Få inspiration & nyheter från oss

Jag godkänner att Cornerstone skickar mig nyheter via e-post