Sökresultat för "värdeskapande service"

Andra sökte också efter systemutveckling projektorganisation
Visar 5 träffar
  • Artikel
  • Ledning och styrning
Framtidens IT-service: När teknik möter mänsklig kompetens
I takt med att AI och automation förändrar IT-servicens landskap, blir mänskliga färdigheter allt viktigare. Medan teknisk kompetens fortfarande är avgörande, visar forskning från Harvard Business Review att upp till 85 % av utvecklingsbehovet i moderna serviceorganisationer handlar om relationsskapande och samarbetsförmåga.
  • Produktivitet och samarbete
Investera i medarbetarnas Office 365 kompetens – en lönsam framtidssatsning
Har ni råd att inte investera i effektivitet? På Cornerstone har vi genom åren sett tydliga bevis på hur rätt kompetensutveckling inte bara förbättrar vardagen – den skapar konkret affärsvärde. Särskilt påtagligt är detta inom Microsoft 365, där våra senaste uppföljningar visar anmärkningsvärda resultat: Efter genomförd utbildning ökar medarbetarnas effektivitet i arbetet med verktygen med hela 62%
  • Ledning och styrning
  • Artikel
Din nästa superkraft: Gå vidare med specifika ITIL Practice-kurser
Med ITIL Foundation har du en stark grund inom IT-tjänstehantering. Men för att behålla skärpan och fortsätta utvecklas kan du enkelt fördjupa dig inom de områden som är mest relevanta för din roll. Här kommer våra korta specialiseringskurser väl till pass.
  • Avancerad IT
Reliability Monitor - En doldis med potential
Vad hände? Vad var det som kraschade? Vad hände innan? Tillförlitlighetsövervakaren, mer känd under sitt engelska namn Reliability Monitor, fungerar som en dagbok över vad som hänt på din dator flera månader tillbaka.
  • Avancerad IT
  • Nyhet
Ny kurs: Azure Integration Services
Nu erbjuder Cornerstone en ny kurs inom Azure Integration Services - en modern ersättare för BizTalk Server.
Visar 4 träffar
15 MAJ / 15.00
Service & Support i världsklass
Är ni redo för framtidens IT-service? Hur påverkar den tekniska utvecklingen användarupplevelsen, och vilka mänskliga förutsättningar krävs för att skapa värde? Utmaningarna är många, men att börja med tanken att varje ärende handlar om en människa är en bra start.
27 NOVEMBER / 10.00
Resurshantering med ITIL - IT Asset & Service Configuration Management
Välkommen på ett webinar där vi fokuserar på två praxis och grundbultar inom ITIL4: IT asset Management och Service Configuration Management. Låt dig inspireras av vår expert Peter Forsbeck som ger dig de bästa greppen inom ITIL för att ta kontroll över organisationens resurshantering.
17 SEPTEMBER / 14.00
Request & Event Management med automatisering i fokus
Vill du få din tjänsteleverans att fungera smidigt behöver du ta kontroll över hanteringen av förfrågningar och händelser utan att vare sig överväldigas eller tappa ärenden. Här kommer automatisering in, och även för detta finner ITIL 4 på råd.
03 JUNI / 13.00
Incident- och problemhantering med ITIL
Incident och Problem Management hör till de viktigaste utmaningarna i det dagliga arbetet för en IT-organisation, och det finns mycket att tjäna på att implementera båda dessa ITIL 4-praxisar
Visar 6 träffar
CCNP Service Provider
Med Cisco Certified Network Professional (CCNP) Service Provider-certifieringen bevisar du din kompetens inom Cisco-baserade nätverk för tjänsteleverantörer.
CCIE Service Provider
Med en CCIE Service Provider-certifiering har ett kvitto på att du kan hantera komplexa lösningar för Cisco-baserade tjänsteleverantörs-nätverk.
Global Skills Initiative
IT-branschen har ett ständigt stort behov av ny arbetskraft, inte minst inom service- och supportsektorn. Har du arbetat med service, har datorvana och drabbats av arbetslöshet eller vill byta...
ITIL & Ramverk
IT Service Management med ITIL Foundation och populära praxis-tillämpningar med Practitioner.
Cisco
Vi erbjuder kurser och certifiering inom områden som Enterprise, Security, Service Provider, Collaboration, Data Center, CyberOps och DevNet.

Få inspiration & nyheter från oss

Jag godkänner att Cornerstone skickar mig nyheter via e-post