Create and manage journeys with Dynamics 365 Customer Insight
Under den här kursen lär du dig att skapa kundresor med Dynamics 365 Customer Insights.
Kursen täcker hur du skapar marknadsföringstillgångar såsom e-postmeddelanden, skapar ett segment, skapar en kundresa, lägger till element i kundresan och publicerar den.
Målgrupp och förkunskaper
Den här kursen vänder sig till dig som arbetar med marknadsföring i någon form. För att delta bör du vara bekant med de grundläggande funktionerna i Dynamics 365 Customer Insights.
Detaljerad information
Kursmaterialet är på engelska, med detta innehåll:
Introduction to Dynamics 365 Customer Insights
- Understand the two Dynamics 365 Customer Insights applications
- Real-time marketing features in Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Explore and access Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, including common configurations and settings
Create emails in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
- Create emails using the email designer
- Create text messages and push notifications
- Manage domains, consent and compliance for marketing messages
Build journeys with Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Build segments and use your segments in journeys
- Work with triggers in journeys
- Set a business goal and manage progress through a journey
Guided project - Create and manage journeys with Dynamics 365 Customer Insights
Kursen hålls på begäran - Kontakta oss för mer information.
Telefon: 08-562 557 50 E-post: kursbokning@cornerstone.se