Service Desk - Central praxis i ITIL 4
Detta webinar från 4 september 2023 berör grundläggande koncept, framgångskriterier, processer, värdeströmsintegrationer och några rekommendationer för automatisering, samt introducerar till den officiella ITIL®4 Service Desk Practice-guiden.
![](/globalassets/amnesomraden/itil/ak6431-1a.jpg?width=268&mode=crop&heightratio=0.6343&quality=80)
ITIL 4 Practitioner - Service Desk - Inklusive Certifiering
Längd 1 dag
Kurskod AK6431-1
Pris 13450 kr
![](/globalassets/amnesomraden/itil/ak6431-1.png?width=268&mode=crop&heightratio=0.6343)
ITIL Practice Specialist - Monitor, Support & Fulfill - Inklusive Certifiering
Längd 3 dagar
Kurskod AK6431
Pris 29950 kr
![](/globalassets/amnesomraden/kommunikation-och-moten/vardeskapande-service-support.jpg?width=268&mode=crop&heightratio=0.6343&quality=80)
Se alla kurser inom ITIL